کمک گرفتن از دزدگیر اماکن یکی از بهترین و مناسب‌ترین راه‌ها برای جلوگیری از ورود سارقان به محل مورد نظر شما است. شما می‌توانید با خرید دزدگیر اماکن تا حد زیادی امنیت ملک خود را بالا ببرید. این سیستم‌ها با داشتن سیستم اعلام سرقت از طریق آژیر، می‌توانند شما و افراد در اطراف را از وقوع یک حرکت غیر عادی با خبر سازند. ما در ایمن باشی می‌خواهیم به شما در انجام یک خرید هوشمندانه کمک کنیم.

نکات مهم در هنگام خرید دزدگیر اماکن

مکان مورد نظر شما باید یک مکان امن و محافظت شده برای اموال و عزیزانتان باشد. با نصب یک سیستم دزدگیر باکیفیت می‌توانید خانواده و ثروت خود را از هرگونه خطر و سرقت حفظ کنید. این دستگاه‌ها در صورت مواجهه با علائم پرخطر می‌توانند صدای آژیر تولید کنند؛ به این ترتیب دزدان قبل از رسیدن به اهداف شوم خود از محوطه فرار می‌کنند و حتی ممکن است در حین فرار توسط همسایه‌ها یا پلیس دستگیر شوند. شما ممکن است به دلیل عدم آگاهی نتوانید یک خرید درست حسابی را انجام دهید.  برای به ثمر رساندن یک خرید آگاهانه، باید تمام جوانب را در نظر بگیرید. در پاراگراف‌های زیر قصد داریم به تعدادی از فاکتورهای مفید برای خرید دزدگیر اماکن اشاره کنیم:

توجه به اندازه مکان

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه زیادی کنید، اندازه منزل یا ساختمانی است که قصد نصب دزدگیر در آن را دارید. در کنار محاسبه متراژ ساختمان، لازم است تعداد در و پنجره‌ها را نیز بشمارید. دلیل توجه به تعداد در و پنجره‌ها، آن است که عمدتاً دزدها برای ورود به ملک شما از این راه‌ها اقدام می‌کنند. اگر نسبت به دانستن دقیق تعداد ورودی‌ها و خروجی‌ها بی‌توجه باشید، در آینده ممکن است نتیجه‌ خوبی از حضور دزدگیر خود نگیرید.

بررسی نیازها و توقعاتتان از دزدگیر

یکی از سوالاتی که هنگام خرید دزدگیر اماکن، باید از خودتان بپرسید آن است که به راستی شما چه انتظاری از یک سیستم هشدار دهنده دارید؟ باید پیش از خرید، یک لیستی از انتظارات و نیازهای خود تهیه کنید. مثلاً اگر قصد نصب دزدگیر برای خانه خود را دارید، باید به سراغ دزدگیر منزل بروید. چنانچه قصدتان نگهداری از طلا، جواهرات یا اسناد است، لازم است این مسئله را با کارشناسان فروش مطرح کنید تا مدل مناسب را به شما معرفی کنند.

توجه به سیم دار یا بی سیم بودن دزدگیر

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در خرید شما، سیم‌دار یا بیسیم بودن دزدگیر است. اگر بخواهیم خیلی کلی صحبت کنیم، باید بگوییم که دزدگیرها عمدتاً در دو دسته سیم‌دار و بیسیم وجود دارند. دزدگیرهای سیم‌دار نیاز به سیم‌کشی قوی دارند؛ یعنی در هنگام نصب آنها باید از نصابان کاربلد و حرفه‌ای کمک بگیرید. به علاوه این مدل‌ها با داشتن سیم‌های زیاد و پیچ در پیچ ظاهر خوبی به ساختمان و فضای شما نمی‌دهند؛ اما خب در عوض قیمت مناسب‌تری دارند و ممکن است با جیب هر کسی جور در بیایند. دزدگیرهای بیسیم برخلاف انواع سیم‌دار نیازی به سیم کشی برق اضافی ندارند. حتی نصب آنها در کمترین زمان ممکن و با حداقل تخریب دیوارها صورت می‌گیرد. همچنین دیگر مجبور نیستید برای جابجایی آنها زحمت زیادی به خرج بدهید. به بیانی بعد از اسباب کشی نیز می‌توانید دزدگیر بی‌سیم را با خود به محل جدید ببرید و به راحتی آن را راه بیندازید. البته باید توجه داشته باشید که قیمت دزدگیرهای سیم‌دار نسبت به مدل‌های بیسیم گران‌تر است و این مسئله ممکن است به مذاق بعضی از مشتریان خوش نیاید.

نوع سنسور دزدگیر

دزدگیر برای تشخیص موارد مشکوک، نیاز به سنسورها و چشمی‌های مختلف دارد. در حقیقت دزدگیر بعد از مشاهده یک ورود غیر مجاز توسط این سنسورها یا به اصطلاح چشمی‌ها، اقدام به تولید صدا و در موارد پیشرفته‌تر شروع به تماس با شماره‌های شما می‌کند. اگر سنسور دزدگیر نبود، دستگاه نمی‌توانست آلارم را به صدا در بیاورد. اصلاً دلیل آنکه نام دیگر سنسور، چشمی است همین تشخیص به موقع و تشبیه آن به چشم به حساب می‌آید! به عبارتی چشمی همچون قوه بینایی برای دزدگیر به شمار می‌رود که بتواند با کمترین خطا از مکان مورد نظر شما حفاظت کند؛ برای مثال یکی از سنسورهای پرکاربرد دزدگیرها، سنسورهای حرکتی هستند. سنسورهای حرکتی نسبت به گرمای بدن انسان و حرکت آن حساس هستند. با این قابلیت امکان شناسایی هر گونه رفت و آمد وجود خواهد داشت. از دیگر چشمی‌ها می‌توان به چشمی وزنی اشاره کرد. اگر از یک حیوان خانگی مانند سگ و گربه نگهداری می‌کنید، باید حواستان به تهیه این نوع چشمی باشد. در واقع کار چشمی وزنی به این صورت است که موجودات را بر اساس وزن تحلیل کند. این سنسور به خوبی می‌تواند بین انسان و حیوان خانگی افتراق بدهد؛ در نتیجه اگر منشا تحریک غیر انسانی باشد، هیچ فرمانی برای ایجاد آژیر تولید نخواهد شد. این‌ها تنها دو مورد از چشمی‌های پرطرفدار و البته کاربردی بودند که شما حتماً باید در هنگام خرید دزدگیر اماکن به آنها توجه نمایید.

بررسی نظرات مشتریان گذشته

به هر حال هر برندی طرفداران خاص خود را دارد. شما می‌توانید پیش از خرید، سری به نظرات مشتریان در مورد کیفیت و مدل‌های مختلف بزنید. این مسئله به شما کمک می‌کند که با مزایا و عیب و ایرادات مختلف دزدگیر مورد نظر آشنا شوید. اصلاً بررسی کنید که آیا خرید از کمپانی سازنده این دزدگیر می‌ارزد یا نه؟ بیشتر سعی کنید به دنبال برندها و مدل‌هایی باشید که امتحان خود را پس داده‌اند. حفاظت از یک مکان را نمی‌توان به دست تجربه و شانس سپرد. به بیانی شما وقت کافی برای آزمودن مدل مورد نظر را ندارید. ممکن است درست در همان زمان آزمودن دستگاه، سرقت اتفاق بیفتد! به هر حال عقل حکم می‌کند تا همه چیز راجع به ‌مدل‌های گوناگون و شرکت‌های سازنده آنها را بررسی کنید.

 توجه به بودجه

اگر قصد خرید دزدگیر اماکن برای فروشگاه، سازمان یا منزل خود را دارید، باید حتماً سری به بودجه خود بزنید! اگر محدودیتی در تهیه بودجه برای خرید ندارید، می‌توانید با در نظر گرفتن نیاز خود، از آخرین و به روزترین فناوری‌های به کار گرفته شده در دزدگیر استفاده کنید. به هر حال همسو با پیشرفت دزدگیرها، سارقان و مجرمان بی‌کار نمانده و مجهز به ابزارهای هوشمندی برای سرقت و سوء قصد شده‌اند.

آگاهی از گارانتی دزدگیر

در هنگام خرید دزدگیر اماکن، علاوه بر توجه به کمپانی سازنده دزدگیر باید به گارانتی آن نیز توجه کرد. یک محصول ایده آل عمدتا دارای گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوبی است تا کاربران بتوانند در صورت بروز مشکل در سیستم، مساله را بدون سختی حل کنند.

نگاهی به قیمت دزدگیر اماکن

یکی از سوالات پرتکرار از سوی خریداران، در رابطه با قیمت دزدگیر اماکن است. دزدگیر اماکن از بخش‌ها و قطعات مختلفی تشکیل شده است. به طور کلی انواع سیستم‌های سیم کارتی از دستگاه مرکزی، انواع سنسور یا چشمی، تلفن کننده اتوماتیک، آژیر دزدگیر و … تشکیل شده‌اند. قیمت دزدگیر اماکن با توجه به اجزای مختلف آن تخمین زده می‌شود. مثلا با افزایش کیفیت اجزای مختلف، قیمت کلی دستگاه بیشتر می‌شود.

علاوه بر بخش‌های مختلف دزدگیر، فاکتورهای مختلفی نیز روی ارزش آن تاثیر می‌گذارند؛ برای مثال هر چقدر که بخواهید در دزدگیر از سنسورهای متنوع‌تری کمک بگیرید، باید بهای بیشتری برای آن بپردازید. نکته دیگر تاثیرگذار بر قیمت این سیستم‌ها، برند انتخابی شما است. قیمت دزدگیرهای برندهای گوناگون، باهم متفاوت است.

معرفی برندهای خوب برای خرید دزدگیر اماکن

در حال حاضر کمپانی‌های مختلفی در سراسر جهان به تولید دزدگیر می‌پردازند. هر کدام از محصولات این شرکت‌ها نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود را دارند. با این حال مدل‌های مختلفی را باید از هر لحاظ باهم مقایسه کنید. از برند‌های پرطرفدار دزدگیر می‌توان به فایروال، گپ و … اشاره کرد. بیشتر دزدگیرهای این شرکت‌ها به خوبی توانسته‌اند در کسب رضایت مشتریان موفق باشند. البته در کنار این برندها، شرکت‌های داخلی همچون بیواز نیز در زمینه ساخت دزدگیر اماکن به چشم می‌خورند. نصب آسان و کیفیت فوق‌العاده محصولات این برند، از دلایل محبوبیت آن نزد خریداران محسوب می‌شوند. یکی از مدل‌های ایرانی پرفروش، دزدگیر اماکن بیواز مدل BH11 است. این دزدگیر به خوبی بلد است که امنیت امکان مختلف مانند منازل، مجتمع‌های تجاری، مغازه‌ها و … را حفظ کند. خلاصه آنکه کاربران عمدتا عاشق کارایی و کیفیت قابل‌قبول بیواز BH11، به همراه خدمات پس از فروش 2 ساله آن هستند.

جمع‌بندی

هر خانه، فروشگاه یا شرکت نیازمند یک دزدگیر کارآمد برای حفاظت از اموال یا کسب و کار مربوطه است. ویژگی‌های متعددی وجود دارد که شما می‌توانید آن را از یک سیستم هشدار دهنده یعنی دزدگیر طلب کنید؛ تنها کافی است مقدار زمان و هزینه برای پیدا کردن بهترین مدل مناسب خود صرف نمایید. ایمن باشی به کمک مشاوران کاربلد خود می‌تواند به شما در زمینه خرید دزدگیر اماکن مطابق با توقعات، انتظارات و بودجه‌تان کمک کند؛ پیشنهاد می‌کنیم برای حفظ امنیتتان هم که شده، نگاهی به محصولات بی‌نظیر این مجموعه بیندازید.

https://imenbashi.com/