سامانه پیامکی می‌تواند بهترین راه برای تبلیغ باشد، زیرا از این طریق شما می‌توانید خدمات خود را به طیف وسیعی از افراد اعلام کنید و آنها با نحوه کار شما به خوبی آشنا می‌شوند. اما باید به سراغ پیشرفته‌ترین و به روزترین سامانه‌ها بروید که بتوانند بیشترین تاثیرگذاری را روی مخاطب بگذارند و شما را به افراد زیادی نشان دهند. ما در این مبحث تصمیم گرفتیم که توضیح دهیم ویژگی‌های پیشرفته‌ترین سامانه پیامکی چیست و ما از چه طریق می‌توانیم این سامانه‌های تاثیرگذار را تشخیص دهیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را در این زمینه در اختیارتان بگذاریم.

ویژگی‌های پیشرفته‌ترین سامانه پیامکی

چنانچه داخل گوگل سرچ کرده باشید یا در مرورگرهای دیگر به دنبال پنل‌های اس‌ام‌اس بگردید، متوجه می‌شوید که خیلی از شرکت‌ها در این زمینه فعالیت می‌کنند. به خاطر همین انتخاب بین آنها سخت است اما باید ویژگی‌های آنها را بررسی کنید و در بین‌شان به دنبال بهترین بگردید. ما ویژگی‌های پیشرفته‌ترین سامانه پیامکی را در اختیارتان می‌گذاریم تا بتوانید خیلی راحت‌تر آن را انتخاب کنید.

محیط کاربری آسان

فرقی ندارد که شما می‌خواهید از وب سایت سامانه پیامکی استفاده کنید یا وارد خودِ مراحل انجام کار شوید. در هر صورت محیط کاربری که در نظر می‌گیرید، باید کاملاً آسان باشد. اصلاً خیلی از سامانه‌هایی که فعالیت قانونی ندارند یا کار آنها خیلی به روز شده نیست، وب سایت برای خودشان راه اندازی نمی‌کنند. در صورتی که اگر شما به سراغ پیشرفته‌ترین‌ها بروید، هم وب سایت دارند و هم محیط کاربری آنها بسیار آسان است.

اینگونه شما خیلی راحت می‌توانید با سایت کار کنید، ویژگی‌های مختلف را مطالعه کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهید و دچار هیچ سختی و چالشی هم نخواهید شد.

مشاوره قبل از کار

از دیگر ویژگی‌های بهترین و پیشرفته‌ترین سامانه پیامکی این است که باید قبل از کار با این مجموعه مشاوره داشته باشید. یعنی باید مشاورین کاملا با تجربه و مسلط توضیحات کافی را به شما ارائه دهند. قبل از اینکه خریدی انجام دهید یا کارتان را به شرکت بسپارید، باید در مورد ویژگی‌های آنها اطلاعات کافی را به دست بیاورید تا بتوانید سامانه را به درستی مدیریت کرده و شرایط را هم برای کاربران شرح دهید. از این طریق می‌توانید به پاسخ تمام سوالات خود برسید و تصمیم بگیرید که آیا هنوز تمایل به استفاده از این سامانه دارید یا خیر.

خدمات پشتیبانی بعد از فروش

خیلی از شما که می‌خواهید از سامانه‌های پیامکی استفاده کنید، هنوز اطلاعات کافی را ندارید و نیاز به مشاوره و آموزش برایتان وجود دارد. بعد از این هم که پنل را خریداری می‌کنید، ممکن است نتوانید به درستی از آن استفاده کنید. به خاطر همین هزینه‌هایتان هدر می‌رود. تنها در صورتی می‌توان از این اتفاق جلوگیری کرد که خدمات پشتیبانی پس از فروش را در اختیار شما قرار دهند. یعنی سامانه پیامکی باید به گونه‌ای باشد که به صورت ۲۴ ساعت خدمات پشتیبانی شده را در اختیارتان بگذارد که می‌تواند به صورت پیامکی یا به صورت تلفنی باشد. داخل سایت هم باید ویدیوهایی از قبل ضبط شده قرار بگیرد تا بتوانید هر کدام را به صورت مجزا مشاهده کنید و آموزش ببینید تا به خوبی از آن سامانه استفاده کنید.

تنوع پنل‌ها

پیشرفته‌ترین سامانه پیامکی قطعاً در تعداد پنل‌ها تنوع دارد و کسب و کارهای مختلف می‌توانند از گزینه‌های متفاوت و متنوع آن استفاده کنند. همه چیز بستگی به فعالیت خود شما هم خواهد داشت. خیلی از امکانات داخل این پنل‌ها هستند که در شرایط کسب و کارهای مختلف به شما ارائه می‌دهند و می‌توانید با توجه به نیازتان آنها را انتخاب کنید و هزینه اضافه‌ای هم برای‌شان پرداخت نکنید. این تنوع بالا باعث می‌شود که نتیجه بهتر و تاثیرگذار‌تری از این سامانه‌ها بگیرید.

امکانات کاربردی

وقتی که وارد وب سایت سامانه پیامکی می‌شوید، باید امکاناتی در آن وجود داشته باشد که به کارتان بیاید. یعنی امکاناتی که از طریق آن بتوانید فعالیت‌های تبلیغاتی را به درستی انجام دهید و دستتان هم برای انتخاب باز باشد. کاربران مختلف باید بتوانند از پنل پیامکی استفاده‌های متفاوت و گوناگونی داشته باشند و تمامی امکانات در اختیار آنها قرار بگیرد.

تعرفه استاندارد و مقرون به صرفه

زمانی که شروع به بررسی هزینه‌ها می‌کنید، ممکن است تعجب کنید. تفاوت قیمتی بین این سامانه‌ها گسترده است، اما این به معنای این نیست که همیشه سامانه‌های ارزان قیمت بهتر هستند یا سامانه‌های گران قیمت بیشتر پیشنهاد می‌شوند. در نهایت، شما باید ویژگی‌های هر سامانه را بررسی کرده و باید تلاش کنید تا تمامی جوانب پنل‌ها را مورد بررسی قرار دهید و امکانات آن‌ها را با دقت با مشاورین خود بررسی کنید تا در آینده مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی نشوید.

از طرفی حواستان باشد که برای جلوگیری از هزینه‌های اضافه‌تر همه چیز را با توجه به وسعت فعالیت خود انتخاب کنید. هر کدام از پنل‌ها امکانات متفاوتی دارند که قیمت‌های مختلفی هم برای آنها در نظر گرفته می‌شود. اگر امکانات کمتری نیاز دارید، به سراغ پنل‌های خیلی خاص و وسیع نروید و هزینه‌های خود را الکی افزایش ندهید.

قابلیت استفاده برای تمامی اپراتورها

برای انتخاب پیشرفته‌ترین سامانه پیامکی باید به سراغ سامانه‌ای بروید که برای تمامی اپراتورهای مخابراتی تعبیه شده است؛ یعنی به تمامی سیم کارت‌ها دسترسی دارد، امکان ارسال پیامک تکی و گروهی برای افراد مختلف وجود دارد. حتی شما می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید که به لیست سیاه مخابراتی هم دسترسی داشته باشید. در واقع لیست سیاه مخابراتی افرادی هستند که خودشان آگاهانه تصمیم گرفته‌اند که ارسال پیامک تبلیغاتی را مسدود کنند اما اگر شما بخواهید، می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید تا حتی برای این افراد هم پیامک ارسال شود.

قابلیت دریافت پیامک

شما در خیلی از کسب و کارها می‌توانید برای ایجاد ارتباط دو طرفه بین مشتری و کاربر پیامکی را هم از طرف آنها دریافت کنید. در واقع هدف از استفاده از این پنل این است که مشتری پیام را ببیند و در صورت نیاز خودش پیام ارسال کند. در نتیجه شما می‌توانید ارتباط نتیجه بخشی را با مشتری برقرار کنید اما معمولاً در چنین شرایطی شما به عنوان کاربر باید یک خط اختصاصی رایگان را در نظر بگیرید که خدمات دریافت پیامک برای آن وجود داشته باشد. دریافت پیامکی که از سمت مشتری است و برای شما به عنوان کاربر هزینه را ایجاد نمی‌کند.

پیشنهاد برای بهترین و پیشرفته‌ترین سامانه پیامکی

بالاتر راجع به این صحبت کردیم که یک سامانه پیشرفته پیامکی چه ویژگی‌هایی دارد. حال باید یکی از آنها را به شما معرفی کنیم که می‌تواند کمک کند تا تبلیغات گسترده‌تری داشته و پیامک تبلیغاتی را به طیف وسیعی از افراد ارسال کنید. به جرات می‌توان گفت که مجموعه ما یعنی لیمو اس‌ام‌اس یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین سامانه‌های پیامکی را در اختیار دارد. تمامی ویژگی‌هایی که در بالا معرفی کردیم، توسط مجموعه ما ارائه می‌شود و شما می‌توانید خیلی زود به نتیجه مد نظر برسید.

سامانه ارسال پیامک در شرکت‌های مختلف ویژگی‌های متفاوتی دارد! شما باید بتوانید در مورد ویژگی‌های آن‌ها اطلاعات کسب کنید و ببینید که کدام یک برای کسب و کارتان مناسب‌تر است و باعث می‌شود که آپشن‌های بیشتری را در اختیار داشته باشید. ما در این مبحث به طور کامل برایتان توضیح دادیم که پیشرفته‌ترین سامانه پیامکی چه ویژگی‌هایی دارد و چه قابلیت‌هایی برای آن در نظر گرفته شده است. در نتیجه اگر می‌خواهید کارتان را با استفاده از این پیامک‌ها پیش ببرید، باید سامانه‌ای را انتخاب کنید که ویژگی‌های بالا در آن وجود داشته باشد.